Squisita Pratica Pratica Pieghevole Ammucciata In Acciaio Inox Counter for Apartment

Se a vostra stufa di cucina hà un spaziu operatore chì pò esse aumentatu in ogni mumentu, aumenterà assai u spaziu di cucina è a rata d'utilizazione di u spaziu di a cucina.Hè assai adattatu per e case chjuche o di a famiglia chì volenu avè un tassu d'utilizazione più altu di a so cucina è più spaziu di vita.Stu disignu hè cumplettamente praticu, cunvene è amichevule per bars è ristoranti.

Utilizendu cumplettamente u locu di cucina, integrendu a zona di cucina è a zona di pulizia.U bancone intelligente pieghevole, retractable, nascostu chì vi presentemu quì sottu risponde cumplettamente à i vostri bisogni sopra.

Pudemu vede chì a cesta di cassetti à parechji strati hè stallata in u bancu d'acciaio inox, è u cassone hè una tavola di operazione plegable.Questa stazione di travagliu occupa solu una piccula partizione di u cabinet sanu, ma u so usu hè fora di a vostra imaginazione.

Aprite u cassetto, tirate fora è apre u tavulinu operatore in l'internu.À questu tempu, ci hè un spaziu extra nantu à a stufa.Pudemu processà l'alimentu nantu à questu, tagliate verdura, frutti, fà pizza è preparà a cena di Natale, sè vo site bravu à fà torte, pudemu decorate torte nantu à stu countertop pulito è preparà un deliziosu tè dopu meziornu.

Stu tipu di tavulinu in acciaio inox deve esse fattu di acciaio inox.In cunfrontu cù altri materiali, l'acciaio inossidabile hè più durable, faciule da pulisce, è hà una forte capacità portante.I residui di l'alimentariu ùn anu micca erode in u countertop, è hè sempre pulitu è ​​igienicu.

U disignu ùn pò micca solu diventà un bancu di travagliu di cucina, ma ancu una tavola di pranzu tempuranee, induve pudete gode di l'alimentu chì cucini.Per piacè crede chì un picculu disignu pò purtà assai felicità à a vostra vita, è cuntattateci per più dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Dec-28-2021