Lavelli a doppia vasca senza ponte per incasso o soprapiano

ftg (2)

Quandu s'utilice un lavamanu di cucina doppiu ciotole, averà stu prublema, quandu turnate u rubinettu, l'acqua spruzzarà per via di a barriera trà u ponte divisore in u mità di u lavamu, chì perdi l'acqua è causarà disordine in cucina. .Per risolve u prublema di usu di doppie bowls lavande è migliurà l'esperienza di u cliente, avemu lanciatu stu slim bridge lavamanu handmade, chì rializeghja a funzione di doppiu bowls è purtà te megliu sperienza utilizatori.U vantaghju di stu tipu di lavanda cum'è quì sottu:

1. Nisuna spruzzata d'acqua spruzzata quandu si move u rubinettu chì scorri da a tazza à a tazza.

2. In cunfrontu cù u ponte di 25 mm doppiu standardizatu, u nostru NOVU disignu cù Slim Bridge, solu chjamatu bridgeless per via di u so ponte ultra-sottile trà e duie ciotole, crea un stile eleganti impressiunanti per illuminà u vostru countertop, l'espressione di l'atomisfera estetica. è applicazione pratica

3. Exquit Handcrafted R10 radius cun facile pulizia

4. E linee di groove "X" trafilate in profondità permettenu un drenamentu perfettu di l'acqua à u foru di scarti di a tazza.

5. Spessore 1,2 mm di alta qualità in acciaio inox 304 mateials in finitura satinata spazzolata

6. Grande capacità per doppia ciotola, una ciotola è mezza, una ciotola è 3/4 chì si adatta perfettamente à u vostru disignu di cucina.

7. Sound deadening pad pò riduce u rumore cù acqua corrente.

8. Adatta per a stallazione di u topmount, undermount o flush mount cù diversi accessori dispunibuli cum'è chopping board, colander, roller mat.


Tempu di Postu: Apr-08-2022