Coutertop in Acciaio Inox cù Lavamanu Multifunzionale Custom Made

I countertops d'acciaio inossidabile sò un metallu d'alta qualità (l'elementu di metallu chì hè largamente utilizatu) d'argentu, è pò esse assuciatu cù qualsiasi culore.U countertop in acciaio inox hè pulitu è ​​luminoso, cù un rendimentu eccellente.Ma u so culore hè unicu, è a visione hè "duru".In cunfrontu cù l'altri materiali, i countertops in acciaio inox anu parechji vantaghji cum'è a prutezzione ambientale verde, senza radiazione, stile di lussu, impermeabile è faciule da pulisce, senza macchie d'oliu, resistenza à u calore è resistenza à l'usura, senza cracking, durabilità, è sempre luminosu cum'è novu.Cù a rapida popularizazione di l'armarii in u mondu sanu, i bisogni di e persone per l'armarii in generale sò sempre più alti, è i countertops integrati in acciaio inox sò diventati populari.
U countertop in acciaio inox hè pulitu è ​​luminoso, cù un rendimentu eccellente.Hè generalmente una strata d'acciaio inox nantu à a superficia di a tavola ignifuga d'alta densità.Hè relativamente robusta, faciule da pulisce, pratica, è hà boni proprietà antibacteriale.Inoltre, per evità d'esse scratched by tools sharp, i countertops d'acciaio inossidabile deve esse pagatu una attenzione extra à quandu sguassate a so superficia.
I so punti di vendita sò i seguenti:
1. Diversi studii anu dimustratu chì l'abilità di rigenerazione anti-bacteriale di i countertops d'acciaio inossidabile hè u primu paragunatu cù l'altri countertops.
2. Prutezzione ambientale è senza radiazione.
3. Longa vita di serviziu è durable.
4. Facile à pulisce, sempre luminosu cum'è novu.
5. I linii sò simplici è generosi, chì currisponde à u cuncettu di decorazione attuale.
Mantenimentu:
1. Dopu l'usu, sguassate cù spugna (rag) è acqua per parechji minuti.
2. Asciugà a superficia di l'acciaio inox cun un pannu seccu per prevene filigrane.
3. Se ci sò marchi di terra nantu à a superficia, aduprate un pocu di grinding powder (pò esse rimpiazzatu da farina comestible) nantu à una tavula secca, è sguassate ripetutamente cù un rag seccu, pò esse luminoso cum'è novu.
4. Ùn aduprate mai una spazzola di filu per pulizziari a superficia in acciaio inox.
5. Ùn lasciate micca una spugna umida o una tela umida nantu à a superficia di l'acciaio inox per evità l'accumulazione di macchie.

I vantaghji di u lavabo di saldatura senza saldatura in acciaio inox per l'armarii sò i seguenti:
1. In cunfrontu cù altri materiali, u lavabo di saldatura senza saldatura di a cucina in acciaio inox hè un sanu, è ùn ci sarà micca cracking.U materiale hè assai ecologicu è hà i vantaghji di ùn avè micca paura di u calore è micca deforming.
2. U lavabo di saldatura senza saldatura di a cucina in acciaio inox ùn hà micca assorbitu l'acqua, chì evita l'irritabilità di a pulizia di u lavabo di saldatura senza saldatura di a cucina.
3. A resistenza à l'impattu è a forza di u lavamanu di saldatura senza saldatura di a cucina in acciaio inox sò ancu ineguagliati da altri lavandini di saldatura senza saldatura.
4. Ùn fading, micca vechju.Perchè u lavabo saldatu senza saldatura in acciaio inox hè u so propiu culore, ùn ci hè micca sbiadimentu è ùn pare micca assai vechju.Ùn importa micca quantu hè utilizatu, i noodles instantani appariscenu lisci è puliti cum'è novi.


Tempu di Postu: Set-05-2022